Nina Dobrev lämnar TVD

The Vampire Diaries / Permalink / 2
 
Tror alla redan har läst om den här nyheten, så vill inte vara den som "hörni, visste ni?" blev bara så chockad och ledsen så ville hör med er. Hur är det med er? Är allt okej? Alla Delena-fans hur mår ni? Stelena med för den delen, men jag tror de flesta av oss har gått ifrån det där, eller är det bara jag? 
 
Aja, så Nina annonserade idag på sin instagram att hon kommer lämna serien efter sex säsong där hon spelat Elena, Katherine, Doopleganagers.., Elena without her humanity, with her humanity men som vampyr osv... Den tjejen har verkligen fått göra ALLT, och tror alla kan hålla med om att det är one hell of a prestation. Som vi alla säkert har läst så har alltid hennes mål varit att Elena skulle vara en sex-säsongs karaktär. Om jag förstod det hela rätt, och att det inte var något mer med det. I höstats så spekulerades det om det var Ian som skulle sluta när eonline rapporterade att en av "the main trio" inte skrivit på för säsong 7. Men inte trodde väl någon att det skulle vara the girl herself? Det trodde i varje fall inte jag. 
 
Så vad kommer hända nu? Ja hörni, vad tror ni? Det första jag tänkte på var "aha det är därför de skrev ur Jeremy ur serien" för visst låter det naturligt? Att om hans syster inte ska vara med, blir det inte lite konstigt om han är det? För hans liv rör sig ändå kring henne, och han lämnade för att få ett eget. Hur blir det nu med Delena och Stelena? Vilket är end-game, kommer det ens finnas något end-game? Jag och Molly spekulerade lite hej vilt och sa att kanske har dem gjort som de gjort med Bamon för att dem ska bli end-game? Och Stefan har Caroline, även att hon borde vara tillsammans med Klaus. Men det är en helt annan diskussion. Jag undrar helt enkelt hur det kommer bli och hur de kommer avsluta hennes karaktär. Det är ändå henne de har kretsat kring de senaste sex åren och att sluta med att hon dör skulle inte kännas rätt. 
 
Vi får helt enkelt vänta och se, men jag personligen kommer sakna henne väldigt mycket. Hon må har varit en pain in the ass, bitch, psykopath och en massa därtill men hon är ändå Elena Gilbert. Och vare sig alla vill erkänna det eller inte så förtjänar hon ett kick-ass avslut. - E 
 
 
#1 - - Sofia :

Jag bryr mig inte så mycket. Har tappat intresset för tvd. Men Stelena kommer jag att sakna. Haha 😃

Svar: Haha nej inte jag heller så värst mkt. Har knappt sett några serier alls det senaste året.. Precis, stelena kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta haha :D
tvdorkss.blogg.se

#2 - - Dorkmind:

Hej!

Har följt er blogg till och från väldigt länge! Är själv alldeles för intresserad av serier. Jag har precis startat en youtube kanal där jag varje måndag kommer lägga ut ett nytt avsnitt där jag diskuterar serierna som visats senaste veckan.

Så tänkte bara tipsa er om den =)

https://www.youtube.com/watch?v=TwKl5JNGxnI

Keep up the good work! =)

Mvh, Jonnah

Till top