The Vampire Diaries: 5x22 "Home"

The Vampire Diaries / Permalink / 1
 
Vill bara skriva ner mina spontana reaktioner på detta avsnitt då det hände en hel del. Men först. Hahahahahaha.
Jag undrar uppriktgt vad skaparna faktiskt tänker med. 
 
Jag är jättejättejätteglad att Alaric är tillbaka men det finns för tusan ingen mening med det om inte Damon är med!!!!!!! Visst att Damon har varit tråkig på sista tiden nu när han har låtit känslorna ta över osv, och just nu skiter jag fullständigt i om han och Elena blir tillsammans (om han nu kommer tillbaka). Men förstår ni hur tråkigt The Vampire Diaries kommer bli utan honom? På riktigt. Har läst överallt att de som dör nu i säsongsavslutningen ska vara permanent, men samtidigt kan man ju inte låta bli att hoppas då de redan har fuskat så mycket med döden. 
 
Kan inte riktigt komma över deras fullständiga korkade tänk om nu Damon skulle dö permanent. Klaus drog bort jättemånga tittare från serien. Förstår ni då hur mycket Damon kommer dra bort? Ingen mer TVD för mig i så fall. Tack och adjö. Inte ens att Alaric är tillbaka kan få mig att vilja titta och då är det illa. Det Grams däremot sa får mig ändå hoppas att Bonnie kommer tillbaka och med tanke på att Damon höll hennes hand kommer väl han också tillbaka. Men men, vi får väl se hur det blir i höst. M
#1 - - Amanda:

Jag har läst att Ian har kontrakt för säsong 6, så han borde inte vara död permanent

Svar: Vad bra! Skönt att höra
tvdorkss.blogg.se

Till top