The Vampire Diaries: 5x21 "Promised Land"

The Vampire Diaries / Permalink / 0
 
Har inte gjort en recsension på hur länge som heeeelst men måste göra det nu. Såg nämligen precis tvd och höll på att dööööö. Det är första gången på mycket, mycket, MYCKET länge. 
 
Varför dödade de inte bara Tyler med en gång, liksom hur svårt kan det vara? Ta bort hans huvud och sen så är det klart. Ingen tycker ju om honom ändå, heller inte någon som bryr sig. Däremot den som kom att dö istället för den fule, ursäkta mig, FAN SKAPET blev ingen mindre än den jag älskar meeeeeer än nååååågot annat (förutom Caroline) STEFAN. Assåååååååååå VA??????? Ni får usräkta min reaktion men jag är i chocktillstånd, vet inte hur jag ska hantera det. Trots att jag någonstans inombord vet att han kommer komma tillbaka så började jag ärligt nu, gråta. Asså storgråta, sitter här med tårar som rinner. Hur kan de ens skrämma oss med en sån sak? Visar det sig dessutom att det fortfarande stämmer i slutet av säsongsfinalen så kommer jag dö ännu en gång. Och Carolines reaktion, snällaaaaa, ring Damon, ring Elena, skrik inte efter hjälp, jag älskar dig men gör något människaaaa!!! Löser de inte det här så kommer jag sluta se serien. Därmedbasta. 
 
Till en annan grej, är det bara jag som får känslan av att säsong 6 kan vara seriens sista? Att de håller kvar i Damon och Elena just nu för att göra plats åt Stelena inför slutet? För Elena och Stefan kan ju inte bli tillsammans nu om det ska bli det sen, vad är det för slut att se de gullligulla en hel säsong om det ändå ska sluta så? SIsta avsnittet, sista scenen ska ju vara att någon av dem blir tillsammans. Det är ju givet. Och om de då håller fast cid Delena just nu ger mig känslan av att Stelena är endgame. Men jag bryr mig ändå inte, finns ingen som förtjänar Stefan, förutom möjligen Caroline och det är den ultimata utvägen om du frågar mig. 
 
Lite halvt förvirrat inlägg men var tvungen att skriva ett trots allt. Så snälla kan inte nästa vecka gå mycket fort please? E 
 
 
Till top