Glee: 5x11 "City of Angels"

Glee / Permalink / 0
 
Har inte kommenterat Glee på väldigt länge, men med det här avsnitt tyckte ändå jag att det var dags. Det var visserligen inte ett så himla bra avsnitt men det var däremot fint på alla sätt och vis. 
 
Ännu en tribute till Finn, vilket glädjer mig. Trodde inte att de skulle nämna honom så mycket något mer. Så när flashback bilderna kom fram och alla citerade och pratatde om honom så fick jag några tårar. Fint att han alltid är med och aldrig glömd. Han var serien, det är lite svårt att komma ifrån då. 
 
Att de förlorade Nationals hade jag väntat mig, de är inte lika bra som i säsong 3 med Rachel, Santana, Puck och Finn, även det svårt att komma ifrån. De gjorde sitt bästa och framträdet var hur bra som helst. Älskade att de hade alla Finn's favorit låtar. Det här var också sista tävlingen, lite bittersweet men det är verkligen dags för en förändring nu. 
 
Nästa avsnitt är det 100:de och jag tror det kommer blir riktigt bra, det är uppdelat i två delar och självaste Chace Crawford ska vara med. Succé stavas det och jag längtar för första gången på ett avsnitt. E 
 
Till top