The Originals: 1x10 "The Casket Girls"

The Originals / Permalink / 1
 
Älskade veckans avsnitt! Måste dock erkänna att jag helt hade glömt bort att det kom tillbaka nu i veckan så såg avsnittet först igår. Riktigt bra var det iaf och den tar lätt hem "bästa nya serie" nu i award-season. 
 
Bra att Devina och Rebbekah äntligen säger ifrån mot alla dessa män, någon behöver ju göra det såsmåningom och dom är rätta tjejerna för jobbet. Hoppas Rebbekah och Cami (?) och börjar bilda vänskap, känns som att tjejerna i den här serien, som sagt, borde håller ihop. Även Josh dårå, som också lätt får priset för roligaste karaktären. Han säger inte mycket men hans bortförklaring om turkey, haha, så min humor och något jag skulle kunna säga. 
 
Det här med häxorna hit och dit förstår jag inte så mycket av, kommer Celeste komma tillbaka nu eller vadå? I don't get it. Och om hon nu gör det så känns det inte speciellt positivt verkar mer som att det kommer bli en massa problem. Och det för Elijah framförallt, nu har han något på g med både Hayley, let's not forget Katarina och den här Celeste. Lär bli intressant minst sagt. Det var väl det jag hade att säga. 
 
Nu till något helt annat som jag ändå måste lägga en kommentar på. KLAROLINE for gods sake. Om promon stämmer och det som händer händer kommer jag dööö. Isf det bästa avsnittet av TVD på många många avsnitt, haha. Känner mest att vi serienördar bör tagga och nästan ha en live-chat under avsnittet? haha, kommer iaf bli roligt. sååå TAGGA NU. E 
 
#1 - - Eve:

HAHA är lätt på en livechat!! Kommer dö om det händer nåt mellan dom! Kommer dock bli förbannad om dom bara teasar oss. IGEN.

Svar: Haha, vad roligt. Skulle vara grymt om vi kunde ordna upp det eller någonting! Jag är med dig, lär svimma åtminstone. Ja, haha, Julie kan förvänta sig väldigt mycket hat om det visar sig vara falskt.
tvdorkss.blogg.se

Till top