Serier jag vill se 2014

Listor / Permalink / 2
Eftersom jag igår sammanfattade mitt serieår som har gått, så tänkte jag också visa de serier jag gärna vill se detta året. Som vanligt är det ett par stycken, men vad gör man när man är serienörd? Vi får se vad jag hinner med, men jag har i alla fall tänkt att jag ska se True Blood så jag är ikapp till sommaren då den sista säsongen visas. Samma sak med Mad Men, även om deras sista säsong är uppdelad i två delar på olika år. Sons of Anarchy ligger också väldigt högt upp på listan. De andra får jag ta lite som det kommer, men såhär ser min lista ut just nu. M
 
 
Friday Night Lights - True Blood - Sons of Anarchy - The Good Wife
 
 
Suits - Everwood - Mad Men - Homeland
 
 
 Förhäxad - Brothers and Sisters - Prison Break - Roswell
#1 - - Micaela:

Prison Break och Roswell! Rent mästerverk! <3

Svar: Vad roligt! Ska bli spännande att se.
tvdorkss.blogg.se

#2 - - Sofia - En blogg om tv-serier:

Alla serier som jag sett på din lista är super bra och är serier som jag kan se 100 grr utan att tröttna dom andra är serier som jag verkligen vill se! Haha

Svar: Haha! Ja, det är ju så. Det finns så otroligt många serier som lockar!
tvdorkss.blogg.se

Till top