Har börjat se Veronica Mars!

Veronica Mars / Permalink / 1
Rubriken säger nog det mesta, har äntligen tagit tag i mitt liv och börjat se Veronica Mars! Den serie som enligt många är/var den bästa serien på tv någonsin. Och jag har snart sett klart säsong 1 på mindre än 2 och 1/2 dag och kan inget annat än hålla med. Hade det inte varit för mitt liv med dess andra aktiviteter så hade ni fått en recension redan idag. Är fast verkligen, kan inte sluta kolla. Fuskade lite och såg trailern till filmen, men till mitt försvar, vem kan behärska sig och vänta? Well, inte jag. Så nu ska jag definitivt se klart serien tills att filmen kommer ut, men det kommer nog inte vara ett problem, haha. E 
#1 - - Sofia - En blogg om tv-serier:

Jag är inne i en riktig VM period nu. Jag tror att jag blir klar med säsong 1 under helgen! (även om jag redan sett den många gånger) :)

Svar: Jag med, men det blir ju så eller hur? Man blir verkligen fast.
tvdorkss.blogg.se

Till top