Dåligt bloggande!

Övrigt / Permalink / 0
 
Ni får ursäkta oss för ett himla dåligt bloggande nu på senaste tiden. Ska inte komma med några undanflykter, men det har varit en så jäkla mycket med skolan, och sen är det också så att vi faktiskt åker till Rhodos tillsammans imorgon. Tänkte göra några tidsinställda inlägg så det inte ekar tomt här, men vi får se om jag hinner. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska ta med min dator dit eller inte. Har en del skolarbete jag måste göra, men som sagt. Vi får se. 
 
När jag inte har haft skolan att göra med, eller något annat har jag i alla fall tittat på det första avsnittet av New Girl's tredje säsong. Och inte blev jag besviken. Ser verkligen fram emot den här säsongen i höst, och jag hoppas och tror att Nick och Jess kommer fixa det här med ett förhållande. I alla fall en halv säsong, sedan antar jag att de kommer sära på dem på något sätt. Det hoppas jag ju absolut inte, men vi vet alla hur det är i serievärlden med våra ships. 
 
Annars då? Jo, jag har tittat en hel del på Scandal, och nu har jag bara fyra avsnitt kvar tills jag är ikapp. Får se om jag tittar färdigt ikväll eller imorgon. Men annars har jag faktiskt några dagar på mig från det att jag kommer hem till att tredje säsongen drar igång. Är ni lika taggade på seriehösten som jag är?! M
Till top