The Vampire Diaries: Jenna kommer tillbaka

The Vampire Diaries / Permalink / 0
 
Vilka blir lika glad som jag när de läser rubriken? Min fredag kunde inte riktigt bli bättre. Kollade runt lite på intervjuer och artiklar angående det 100:ade avsnittet av tvd när jag möttes av den här nyheten. Zach eller Matt som vi alla känner honom som spoilade att hon faktiskt medverkar i avsnittet, som btw kommer finna många älskade och efterlängtade karaktärer på plats i Mystic Falls igen. Men hur eller varför? Det vet självklart ingen, och jag hoppas det håller sig så. Gillar att bli överraskad. 
 
Inte nog med det så går det också rykten om att även Klaus kommer tillbaka för det historiska avsnittet, detta är inget bekräftat så vitt jag vet men håller tummarna. Självaste Candice Accola sa att avsnittet är som ett tack till oss fans, och vad kan vara bättre än en klaroline-scen? Daaah, ingenting. Håller tummarna. Utöver det så pratar alla om vilket underbart avsnitt det kommer bli, och hur vi fans kommer bli mer än nöjda! Vilka mer än jag längtar? Bara några veckor kvar och sedan får vi äntligen se det. E 
Till top