How I Met Your Mother: Och mamman är..

How I Met Your Mother / Permalink / 0
 
Det här är säkert old news för många men ville fortfarande kommentera det. Visste faktiskt inte om att dom skulle avslöja vem mamman var i säsongsavslutningen så jag blev chockad när hon tittade fram i rutan. Ska jag vara ärlig så blev jag positivt överraskad till hur hon såg ut, det var verkligen inte vad jag hade förväntat mig men det var nog bra ändå. Det är ganska uppenbart att hon kommer passa Ted perfekt med tanke på att dom kommer få barn tillsammans men förutom den uppenbara kommentaren så tror jag dom kommer vara riktigt fina tillsammans i serien. Har väntat länge på en ersättare till Robin för Ted, han måste glömma henne och hitta den rätta, det är dags nu. 
 
Men hur kommer nästa säsong bli? Vi slutade säsong 8 med att alla var påväg till Robin och Barneys bröllop och det första jag tänker på är att Ted ska träffa sin mamman till hans barn efteråt, eller liknande. Betyder det att hela nästa säsong kommer bestå av deras bröllop? Serien heter ju ändå How I Met Your Mother, jag vet inte om man borde sluta där dom träffas eller om man borde spina vidare på historien? Det känns som ett bättre avslut om det är det sista man får se, samtidigt som jag känner att det kan bli lite långtråkigt om det utgör hela nästa säsong. Kommer bli intressant att se hur det blir, måste dock vänta tills i höst.. E 
 
 
Till top