90210: 5x21 "Scandal Royale"

90210 / Permalink / 0
 
I alla fall jag märkte att Liam börjar få upp ögonen för Annie. Jag älskar när serier gör att karaktärer får höra berättelser om t.ex kärlek när de känner igen sig själva i det totalt. Och det var precis det Liam gjorde, så nu hoppas jag han tar tummen ur och berättar för Annie hur han verkligen känner innan hon åker till Paris. Det kan ju inte sluta på något annat sätt än att han kommer till flygplatsen, eller liknande, och friar till henne igen. Och den gången är hon förhoppningsvis inte lika dum och säger nej, som hon gjorde i början av säsong fyra (var det va?)
 
Så typiskt 90210 att köra på en "OMG, kommer någon dö?"-story precis innan serien ska sluta. Alla vet nog att de aldrig kommer döda någon av huvudkaraktärerna näst sista avsnittet. Men vad vet jag, de kanske överraskar oss? Av att se promon till avslutningen så verkar det inte som så i alla fall. Navianna (älskar det namnet) verkar ju också bli ett igen. Så otroligt UNDERBARA är de. Så det hoppas jag författarna håller fast vid.
 
Tänker Naomi sluta tillsammans med han Jordan? Det vill jag verkligen inte. Jag förväntar mig absolut att Max ska komma tillbaka. Om han inte gör det vet jag inte riktigt vad jag gör. 
 
Och juste, stackars Silver som förlorade sitt barn. Hade faktiskt inte tänkt den tanken att det skulle kunna ske. Jag har stört mig på henne hela säsongen, så egentligen har jag lite svårt att tycka synd om henne just nu. Undra vem hon kommer sluta med. Tycker ännu mer synd om Dixon i fall det är han som får stå ut med henne. Nej, gud vad taskig jag var nu. Hon kanske ändrar sig på ett avsnitt. M
Till top