Hart of Dixie: 2x13 "Lovesick Blues"

Hart of Dixie / Permalink / 1
 
Kanske inte supermycket att kommentera på avsnittet, men jag tyckte det var mysigt! Tycker verkligen om Blue Bell's konstiga traditioner. Nu var det en förkyldning som spred sig över hela staden. Haha, kul att det var just Wade som smittade ner alla. Jag gillar att Zoe och Wade inser mer och mer saker om deras förhållande i varje avsnitt. De utvecklas ju verkligen tillsammans. Finaste paret!
 
Och juste. Anna-Beth och Lavon kysstes i slutet. Man såg på henne att hon inte ville svika Lemon, men jag tyckte i den stunden att det var rätt så som hon gjorde. Jag menar, Lemon dejtar faktiskt en bra kille! Även att jag vill att hon och Lavon ska sluta upp, så gör det väl ingenting med lite annat på vägen? Får se hur Lemon reagerar när hon får reda på detta, för det lär hon ju så småningom göra. M
#1 - - Sofia - En blogg om tv-serierss:

Jag tycker att det avsnittet var super mysigt!

Svar: Samma här!!
tvdorkss.blogg.se

Till top