Pretty Little Liars: 4x12 "Now You See Me, Now You Don't"

Pretty Little Liars / Permalink / 0
 
Måste börja med att säga att den här sommarfinalen av PLL kan vara den bästa serien har haft, den var riktigt bra och jag blev absolut inte besviken. Måste också lägga till att jag redan visste mycket som avslöjades redan innan jag såg den, inte pga att jag läst recensioner utan mer för att jag läst en massa olika teorier och det mesta ledde vidare till samma sak om A osv. 
 
Så Alison lever, ohh snap! Tyckte om att dom avslöjade det nu eftersom snacket har gått om att det kan vara så, och då var det lika bra att visa det medans det ändå skulle komma som en någolunda chock för oss tittare. Hoppas att hon försöker ta mer kontakt med tjejerna även att det är svårt pga av A, tycker dom förtjänar det efter all skit hon lämnade dom med. När man pratar om trollen, Ezra är en del av A-team, eller är han den riktiga A? Tycker så synd om Aria, någon gång kommer hon få reda på det och vi vet ju alla hur Spencer reagerade på nyheten om Toby. Däremot så har jag en känsla av att även Aria har något med A-team att göra, eller är det bara jag? Dom verkar gå efter den här principen så vem är då sista A? 
 
A - Alison
T - Toby
E - Ezra
A - ? 
M - Mona
 
En bra final som verkligen får en att vilja veta mer men nu måste vi som vanligt vänta ett tag tills det börjar igen, förutom Halloween specialen den 22 oktober så kommer nog inte serien vara tillbaka förrän i januari. Så det finns gott om tid att smälta dessa nyheter och tid att förbereda sig inför Halloween, ett avsnitt som aldrig gör en besviken. Hoppas att tiden går fort, vill verkligen se hur tjejerna hanterar det här. E 
 
Till top