The Originals: 1x11 "Aprés Moi, Le Déluge"

The Originals / Permalink / 0
 
Många dagar senare.. Gud vilket avsnitt? Vad hände egentligen? Kändes så ledsamt att se alla fyra tjejer, tonåringar på det, ligga där döda. Så hesmkt ändå, serie eller inte. Kanske borde diskutera hur vi kom dit först. Att Devina och all hennes kraft skulle komma ha sånhär stor betydelse trodde jag inte, tjejen skakade liksom om hela staden? Like what? Tyckte det också var extremt tråkigt att hon faktiskt dog, var det verkligen det mest nödvändiga? Gav dom upp all deras mammas kraft för att hon skulle sluta död iaf. Hon var som ett ljus i mörkret av serien och kommer iaf vara saknad av mig. 
 
Och all kraft då? Fick hon tjejen all den nu och då menar jag inte Sophie utan hon den andra? Gillar jag inte, heller inte att Celeste verkar vara tillbaka. Och vad kommer nu detta betyda för Elijah? Tycker också för den delen att det är dags för Hayley och Elijah att kommer över hela satdiet med trånande blickar och bara get over it. Om det är någon i den här serie som ska få ha lite roligt så tycker jag dom förtjänar det. Får ständigt skit av Klaus så låt the lovebirds vara. Det var väl det jag hade att säga och sen en liten detalj till, Klaus och Marcel. Det var fint, hoppas deras relation blir starkare nu. E 
 
Till top