Mitt serieschema i höst

Övrigt / Permalink / 1
 
 
Molly har skrivit sitt serieschema här på bloggen så jag tänkte att jag skulle göra likdant, kommer skriva dom i den ordningen jag kommer se dom, alltså vilken dag, men eftersom ni antagligen är serienördar som jag så har ni redan räknat ut det, haha. 
 
Måndag: Keeping Up With Kardashians
Tisdag: Hart of Dixie 
Onsdag: New Girl, The Originals, Ravenswood
Torsdag: How I Met Your Mother, The Tomorrow People
Fredag: The Vampire Diaries, Glee 
Lördag: The Carrie Diaries 
 
Några som inte finns med på mitt schema som jag ändå ska se är Nikita och Chicago PD som ännu inte har fått premiär datum, däremot så är det bestämt att det ska ske runt midseason, om det sker några ändringar så kommer jag sjävklart uppdatera på bloggen om detta. Annars så är det såhär mitt serieschema kommer se ut i höst, har faktiskt inte fastnat för så många nya serier men tyckte att The Tomorrow People låter intressant så ska ge den en chans, även Ravenswood, det är ju en spinoff på PLL så den är lite av ett måste. Annars så är det alla de gamla vanliga som jag alltid har kollat på! Jag hoppas iaf att hösten tar fram det bästa av serievärlden och att mitt schema med serier inte gör mig besviken. E 
#1 - - Anonym:

ravenswood är ju också ny :)

Svar: Haha, ja juste, tänkte inte på det eftersom det är en spinoff till PLL, lätt hänt speciellt för mig :)
tvdorkss.blogg.se

Till top