Hart of Dixie: 2x15 & 2x16

Hart of Dixie / Permalink / 1
 
Himla kul att Wanda och Tom hade planerat att fria till varandra precis samtidigt. Man försod ju att Wanda inte menade det Lavon råkade höra henne säga. Hon och Tom är så fina så. Roligt också att vi fick se ett bröllop mellan dem så tidigt. 
 
Men nu till det som inte alls är roligt. Zoe och Wade. Hur kunde manusförfattarna "avsluta" det på ett sådant sätt? Riktigt taskigt att de gjorde så med Wades karaktär. Han som har kommit så långt, och nu är han bara tillbaka i sitt samma gamla. Om de nu var tvungna att göra slut, hade de väl kunnat göra det på ett bättre sätt. Inte förstöra så mycket med en otrohet liksom. Ville först inte inse det, och jag måste säga att jag från början trodde på det Wade sa. Men så småningom förstod man att det faktiskt hade hänt något mer.... Tråkigt att de la det på Tom och Wandas bröllopsdag också. Tror det var första gången någonsin jag faktiskt hade tårar i ögonen till Hart of Dixie. 
 
Jag visste att deras break-up skulle komma någon gång, och att det hände nu kan man egentligen inte göra så mycket åt. Det kanske är mycket begärt att kunna förlåta en otrohet, men jag hoppas hoppas hoppas, att de på något vis löser detta. Vill inte att detta ska vara slutet på Zade!! M
#1 - - Bea:

Jag vart så otroligt besviken på det här avsnittet och manusförfattarna som förstörde allt som dom byggt upp under hela säsongen, blir riktigt arg måste jag säga, och även om Zoe och Wade skulle hitta tillbaka till varandra så småningom om så skulle det aldrig vara samma sak igen eftersom han var otrogen :( Skulle inte förvåna mig om dom tappade tittarsiffror på det här, och serien är ju redan i dåligt läge när det gäller om den ska bli förnyad lr inte :/

Svar: Ja, verkligen jag med. Du har rätt, detta kan säkert vara en orsak till att serien blir nerlagd... Riktigt besviken på manusförfattarna alltså.
tvdorkss.blogg.se

Till top