Reign: 1x08 "Fated" (midseason finale)

Övriga serier / Permalink / 2
 
Då var detta det sista vi fick se av Reign för detta året. För nästan första gången har jag bara lust att sätta mig och se om alla avsnitt som redan har kommit ut. Det har nog aldrig hänt att jag har känt så med en så pass ny serie. Tyvärr känner jag att jag måste bli klar med mina nuvarande projekt, men man vet ju aldrig vad som händer under julen.
 
Grymt avsnitt som vanligt i alla fall! Känner mig väldigt elak nu, men av alla fyra tjejer så tycker jag de tog död på "rätt person". De andra har man fått lära känna ganska bra, så det skulle vara taskigt om det hade varit någon annan. Blev lite orolig när Greer höll i koppen. Trodde hon skulle dricka teet, men som tur väl var så blev det inte så. Hon och hennes "pojkvän" är alldeles för fina för att bara kastas bort. 
 
Mary och Francis är så söta. Det har varit så obvious att de älskar varandra, så det var härligt att få se lite bekräftelse på det. Men nu undrar man ju så klart om Mary kommer tillbaka. Scenen när hon red iväg med Bash var så hemsk. Stackars Francis... Men det var med goda intentions. Hoppas bara Francis får reda på hur det egentligen ligger till. Inte för att han kommer acceptera det eftersom Mary är borta, men i alla fall. Det som jag inte gillar just nu är Bash. Jag vet inte vad det är med honom som jag inte tycker om. Hela den här planen har ju varit Dianes idé, men han beter sig så konstigt hela tiden, och går runt och småler som om han snart ska göra något hemskt. Får bara den känslan när jag ser honom. 
 
Reign är tillbaka i USA den 23 januari, vilket betyder att vi som vanligt kan se avsnittet dagen efter. M
#1 - - Reign Sverige:

ååh, jag är totalt såld på serien och kan se den flera gånger om också, så jag startade en blogg om den! Hoppas bara den kommer till Sverige också, så fler får chans att se den! Är ni intresserade av ett länkbyte? Eftersom min blogg är ny så har jag lite svårt att nå ut till rätt personer därute, Reign-fansen är så spridda! Jag lägger gärna till er i min meny för all framtid om ni nämner min blogg i ett inlägg, om ni tycker det känns okej? :)

Svar: Vad roligt att någon ger den så mycket uppmärksamhet!! Den är så bra, även om jag tyvärr ligger lite efter i de nysända avsnitten. Ja, det är gör gärna. Absolut! :)
tvdorkss.blogg.se

#2 - - REIGN Sverige:

Ja, himla bra är den! Tack så mycket för länkningen! :) Vill ni ha en textlänk eller bildlänk i min meny? :)

Svar: Ja verkligen! Ingen fara :) det spelar ingen roll, bildlänk skulle vara lite roligt haha!!
tvdorkss.blogg.se

Till top