Hands down for the best ending ever made

Parenthood / Permalink / 1
 
Ville verkligen verkligen verkligen inte sätta igång det sista avsnittet i morse. Parenthood har ALLTID varit den serien jag har mått som bäst av att titta på, trots att många tårar har fällts under seriens gång. Och avslutningen var inget undantag heller. Grät mig igenom hela avsnittet, så mycket att jag var tvungen att spola tillbaka under flera delar för att jag inte såg någonting. Men jag måste säga - detta är utan tvekan den bästa serieavslutningen jag någonsin har sett. Kan inte vara mer nöjd. Trots att Zeek var tvungen att dö, gjorde de det på ett sådant stillsamt och underbart fint sätt. Han somnade in i sin kära fåtölj, och det spelades sedan en basebollmatch över honom. Precis som han önskade.
 
Mest nöjd är jag nog ändå över Julia och Joels slut. Herregud vad de var värda det, och som man har längtat! De fick inte bara adoptera en liten bebis till, de fick även sitt efterlängtade biologiska barn (seriens skapare förklarade det HÄR) och slutade upp med fyra barn, precis som Julia växt upp. Underbart! Jag gillade också Ambers slut, att det faktiskt inte blev Ryan hon slutade upp med utan att han faktiskt är där för lilla Zeek på ett annat vis. Det blev istället Scott Porter (George i Hart of Dixie eller Jason i FNL) och tydligen skulle de ha träffats i en park som singelmamma och singelpappa. Ännu en gång - underbart! Så klart också det faktum att Crosby behöll studion själv, att Adam fick sitt drömjobb och Sarah och Hank tillslut fick sitt fina slut. 
 
Kan inte säga något annat än att jag ÄLSKADE det, precis som resten av serien. Det gör mig otroligt ledsen att vi inte kommer få några nya Bravermanavsnitt, men vad gör man? Ser om hela serien? Yes, please. Tack Parenthood, för allt, you wonderful show. ♥ M
#1 - - Johanna:

Åhh va så ledsen när Parenthood tog slut, grät och kände mig nästan tom efter hahah :D Men så extremt fint avslut vi fick! Saknar verkligen myskänslan man får när man ser på Parenthood precis som när man ser Gilmore Girls, så jag saknar den så!!

Svar: Håller helt med dig! Det var hemska 40 minuter när man visste att det snart var slut, samtidigt som de gjorde det så bra. Ja, vi får hoppas på en ny mysserie i stil med Parenthood och Gilmore Girls snart!!
tvdorkss.blogg.se

Till top