One Tree Hill: Ännu en update!

Övrigt / Permalink / 4
Bilden är ifrån "An evening with One Tree Hill" ifrån Wilmington samma år serien slutade. 
 
Har inte hunnit se serier alls nästan, men mer om det i ett annat inlägg. Nu fokus på One Tree Hill som jag ser om för minst sjätte gången eller något sånt där, vet ärligt talat inte hur många gånger jag sett varje avsnitt förutom att jag gör det fram och tillbaka HELA TIDEN. Älskar denna serie mer än något annat och att ta mig igenom den ännu en gång var precis vad jag behövde. Är nu inne på säsong fyra, och det blir bara bättre och bättre med tiden. Kommer ihåg hur när jag första gången såg the Brucas-breakup höll på att dö. Verkligen, grät som ett litet barn. Har nu insett, med mer mognad att han inte förtjänar Brooke och att det var det bästa hon har gjort.
 
Kollar alltså säsong 4 och älskar det, ska fortsätta fullt ut tills serien helt enkelt är slut och sen börja se något annat. Vad har jag ännu inte bestämt, men ni får gärna komma med tips, är öppen för alla förslag. Har säsong 1 av Prison Break som står och dammar i hyllan sedan en tid tillbaka, skulle den vara värd att se? E 
 
 
 
#1 - - [Anna]:

Ja prison break måste du se :) Jag ska snart se om Prison break, OTH och Gilmore girls :)

Svar: Åhh, stort plus i kanten för oth ifrån min sida, haha ;)
tvdorkss.blogg.se

#2 - - Rebecka:

Prison break är så bra! Så du borde se den :)

Svar: Jaa tror nog ändå det blir den, lutar mest åt det i varje fall :)
tvdorkss.blogg.se

#3 - - Elsa:

Prison Break är jätte bra, speciellt första säsongen så den borde du absolut se :)

Sen finns det ju självklart miljoner andra grymma serier, men mina personliga favoriter är Lost, White Collar, Downton Abbey, Game of Thrones, American Horror Story och ofc, One Tree Hill. Är du intresserad av en komediserie så kan jag tipsa om Cougar Town. Rolig, mysig och allt därimellan :)

#4 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

<3 åh

Till top