Nyheter inför hösten för The CW

Serienyheter / Permalink / 0
 
I natt hände det en hel del, då CW äntligen kom ut med vilka serier som får fortsätta i höst och vilka det blir bye bye för. Så vad hände då? 
 
Hart of Dixie fick en fjärde säsong (wow redan inne på season 4, det går fort när man har roligt. Jag är däremot glad att den får fortsätta även om jag ligger långt efter), Beauty and The Beast fick en tredje säsong (känns lite som att den här lika gärna hade kunnat bli nerlagd med tanke på deras urdåliga tittarsiffror, men roligt för de som fortfarande tittar på den. Själv har jag lagt ner den och planerar inte heller på att titta ikapp) och även den nya serien The 100 fick en andra säsong. Den har jag ännu inte hunnit kolla in, men eftersom det är så många som hyller den lär det inte ta jättelång tid innan jag förhoppningsvis är fast. 
 
Det var dock inte bara glada nyheter från kanalen. The Carrie Diaries, The Tomorrow People och Star-Crossed blev alla nerlagda och får inte fortsätta i höst. The Carrie Diaries visste vi nog alla inte skulle få fortsätta, men de andra hade väl lika gärna kunnat bli förnyade. Alltid tråkigt när någon blir besviken över en nerläggning. 
 
De nyheterna jag spänt väntar på är hur det blir för Parenthood. Det är i stort sätt den enda serien jag längtar efter just nu, så säsong fem får hemskt gärna inte vara slutet. Grey's Anatomy och Scandal får vi väl också se hur det blir med, men jag antar att de får fortsätta. Lite blandade känslor över det, men så länge de går tillbaka till deras gamla glorydays så är det tummen upp från min sida. M
 
Till top