Mina favoritserier (del två)

Övrigt / Permalink / 0
Det var ett väldigt bra tag sedan jag började med detta (första inlägget kan ni se här), så jag tyckte det var dags nu igen. Andra inlägget tänkte jag i alla fall tillägna till Vänner
 
 
Vänner är och kommer alltid vara nr. 1 hos mig när det gäller komediserier, och definitivt en av de bästa serier någonsin producerade. Lika svårt som jag hade när jag skulle skriva min sammanfattning efter tio säsonger, har jag nu. Det är så svårt att beskriva allt som är bra med Vänner. Oavsett vilket avsnitt det var jag tittade på, mådde jag så otroligt bra och skrattade hela tiden. Den här serien tåls verkligen att se om, och jag planerar absolut att detta ska ske någon gång snart. 
 
Blir alltid lika besviken när någon säger att den inte tycker om Vänner eller likaväl inte har sett ett enda avsnitt av det. GÅR OCH GÖR DET NU!!!! Jag lovar dig att du kommer ha the best time of your life. Kan icke sitta här och beskriva allt här utan jag låter helt enkelt gifsen tala för sig själva. M 
 
Till top