Parenthood: 5x12 "Stay A Little Longer"

Parenthood / Permalink / 1
 
Även att jag tycker att det mesta problemen Julia och Joel har haft ligger hos Julia, så måste jag säga att det var väldigt tråkigt att Joel inte ens vill försöka fixa det. Han om någon måste ju vilja rädda sitt äktenskap, men sedan kan jag samtidigt förstå att han känner sig jättesviken. Egentligen är bådas beteende väldigt löjliga, de älskar ju varandra för tusan! Bra i alla fall att Julia berättade om kyssen, trots att det skulle skett så fort det hände. Jag hoppas bara inte det slutar i skilsmässa. Vet inte vad jag gör då. 
 
Var det här goodbye för alltid för Ryan och Amber nu? Skönt tycker nog jag i alla fall. I början när de träffades tyckte jag de passade så bra tillsammans, men ju längre tiden gick desto mer insåg jag att jag hade fel. När man en gång har varit i militären och upplevt alla dessa hemska saker är man scared for life, och självklart är det då svårt att gå vidare. Tycker bara synd om Amber som hamnade i dena situationen. Hon förtjänar någon fin kille nu! M
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

Tror inte att de slutar i skilsmässa även om det ska se ut som att de är nära till det just nu :/. Även om det mest är Julias fel så tycker jag att Joel beter sig lite töntigt, så lätt skulle man väl inte ge upp allting själv? hmmm...

Svar: Jag tror inte heller det egentligen, men jag vill inte att de ska dra ut på det så länge... Nej, Joel är helt klart väldigt kinkig när det kommer till detta. Så lätt ger man inte upp!
tvdorkss.blogg.se

Till top