Wakey!Wakey! in Stockholm

Övrigt / Permalink / 0
Helt orelaterat inlägg till bloggen egentligen men var tvungen att dela med mig av min underbara helg i huvudstaden. Alla ni läsare som sett One Tree Hill vet nog precis vem och vad jag talar om. Har nämligen haft äran att befinna mig i samma rum som Wakey!Wakey! aka Micheal Grubbs och även aka Grubbs the bartender från oth. Kan inte riktigt förstå att jag har träffat och hört musiken från en verklig person ur min favorit-serie. Hur sjukt är det inte egentligen? Upplevelsen var fantastisk trots att han var sjuk och inte kunde prestera efter sin förmåga. Under samma kväll spelade ingen mindre än Ron Pope och "a drop in the ocean" tror jag många förknippar med TVD, det gör iaf jag. Magiskt var det iaf och något jag vill göra om 100 gånger till. Slänger in en video från spelningen, och hoppas nu att ni som jag blir lite avundsjuk på mig själva och förhoopningsvis längtar till nästa gång han kommer hit, för såg ni inte båda dessa herrar nu så tycker jag verkligen att det är något ni borde göra. E 
 
Lägger in en video på en av hans nyare låtar som han körde, så otroligt bra. Mina videos och bilder fungerar nämligen inte att ladda upp.. men men, lysssna och njut.
 
Till top