Nytt till samlingen

Övrigt / Permalink / 1
 
Nu var det ett bra tag sedan jag införskaffade mig en box (sedan vi har bloggat för den delen också), så när Hemmakväll hade halva priset på alla filmer för någon vecka sedan passade jag på. Alla säsonger av Lost blev det, och jag är riktigt glad över att det inte kostade överdrivet mycket. Inom en snar framtid återgår jag i alla fall till mina favvisar på ön och japp, jag ska se om alla avsnitt. Ska bli kul att se vad man har glömt bort eller kanske rentav missat och få en bättre helhetsbild. Lost var en av de serierna jag ville se om direkt när jag var klar, och det händer väldigt sällan. Det har väl bara hänt med OTH och Gilmore Girls innan. Så det måste man säga är ett riktigt bra betyg. 
 
För att bara ta något annat här när jag ändå är igång så har jag bara sån lust att lägga ner alla nuvarande serier jag följer, och bara ta fram sina favoriter på DVD och nostalgititta. Denna känslan har kommit någon annan gång också, men nu är den extra stor. Det kommer väl antagligen inte ske, men just nu hade det varit lite skönt. Någon som också brukar känna så? Ser knappt fram emot någon serie längre, och det är väl också en av andledningarna till att det ekar tomt här på bloggen. De jag verkligen längtar efter och ser fram emot är liksom Parenthood och Downton Abbey (som däremot inte kommer förrän i höst). Lite sad är det när man skriver ut det, men så är det. Ligger efter i så mycket vilket gör det ännu jobbigare.
 
Men bloggen kommer inte stå tom hädanefter i vilket fall. Vi ska nog få upp lite inlägg även om vi ligger efter i veckoserierna. Tro det eller ej, men jag har faktiskt lite insperation till lite grejer outside the box. M
#1 - - Towe:

Yay! :D Ett måste i seriehyllan. Jag håller på att kolla om serien nu och det är så mycket nytt man upptäcker, och då tyckte jag ändå att jag hade hyfsad koll första gången. Verkligen en sån serie man kan se om hur många gånger som helst.


Svar: Vad bra!! Ja samlingen känns lite mer komplett haha :) Så skönt, ska bli kul att se om allt.
tvdorkss.blogg.se

Till top