Nytt projekt: One Tree Hill

One Tree Hill / Permalink / 0
 
Har på senaste tiden inte velat titta på serier, har inte njutit till nya avsnitt eller ens längtat till veckan därpå och nya avsnitt. Valde därför för någon vecka sen att go back to the basics och kolla den serien som ALLTID kommer var nummer ett, nämligen One Tree Hill. Har nu snart sett klart säsong 1 och den här serien är verkligen hur bra som helst. Att få återuppleva alla dessa ögonblick som kommer ha en stor betydelse i framtida avsnitt är väldigt nostalgiskt, känns som att allt är en del av mig och jag blir uppriktigt arg, ledsen eller glad när dessa karaktärer går igenom saker, precis som att jag är där med dom. Och det är vad serier är för mig, och det här är verkligen vad jag behöver just nu. Så nu vet ni vad jag håller på med, kommer nog mestadels bli inlägg om oth från min sida framöver så ville bara förvarna. Om det finns något speciellt någon kanske skulle vilja att jag ska kommentera på eller skriva om så är det bara att kommentera, för det gör jag gärna. E 
 
 
Till top