First impression: Star-Crossed

Övriga serier / Permalink / 1
 
När beskedet om den här nya serien som Matt Lanter (Liam i 90210) skulle medverka i, var jag supertaggad och längtade ihjäl mig till att den skulle dra igång. När sedan trailern till serien kom avtog det litegrann och när jag såg att premiären närmade sig hade jag bestämt mig för att inte ens titta. Men vad gör det att bara kika på första avsnittet, särskilt när man är ledig? 
 
Jag blev faktiskt positivt överraskad. Även att det är lite typiskt CW med trianglar hit och dit, tyckte jag ändå den var gjord på ett mycket bättre sätt än många andra på kanalen. Jag gillar att det är framtid inblandat, och att det blir kollision av två världar. Vi fick också in en hel del polis och lite känsla av krig i det hela, blandat med kärlek. En typisk serie jag tycker om helt enkelt. Dessutom var miljöerna riktigt bra, något som jag tycker andra CW-serier är dåliga med.
 
Av vad jag har läst mig till var det inte lika många som var imponerade som jag. Lite tråkigt, men vi får väl se vad framtida avsnitt bjuder på. Har saknat min lilla Liam, och Aimee Teegarden är även hon riktigt bra. Blir nästan lite sugen på att se Friday NIght Lights nu, där hon hade en ganska stor roll. M
#1 - - [Anna]:

Den här serien hoppas jag verkligen på :)

Svar: Ja, samma här! :)
tvdorkss.blogg.se

Till top