God Jul! (i efterskott)

Övrigt / Permalink / 1
Jag tror denna bild redan har visats på bloggen ett antal gånger, men en till skadar väl inte? 
 
Hej på er! Allt bra?
 
Två och en halv månad sen sist. Det var värst vad tiden går. Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi har gjort under hela denna tiden (eller ska vi säga året kanske?). Det har helt enkelt inte blivit som vi hade tänkt oss med bloggen detta året och den har fått ligga lite åt sidan. Varken jag eller Emilie tittar knappt på några serier längre. Okej, nej jag skojar. Parenthood och Hart of Dixie väntar jag med spänning på, och jag vet att Emilie fortfarande tittar på The Vampire Diaries. Där går det däremot inte lika bra för mig. MEN jag har faktiskt en ursäkt, eftersom jag just nu håller på att ta körkort och då finns inte all tid i världen. 
 
Jag ville väl egentligen bara kika in och se om det fortfarande är någon som klickar sig in här på bloggen, och det är det ju! TACK. Ni ska veta att vi blir så glada trots att inlägg inte publiceras. Mitt mål denna lediga tid är att i alla fall se klart den sista säsongen av Sons of Anarchy. Hur sjuk var inte avslutningen av säsong 6 förresten? Damn. 
 
Hoppas ni har haft en mysig jul med nära och kära och GOTT NYTT på er! Kram Molly och Emilie. 
#1 - - [Anna]:

Jag har oxå dragit ner mitt serietittande men det är mest för att jag har haft så mycket tränande och tävlande med hundarna. Måste dock se klart Sons, det var lite väl spännande där ett tag!

Svar: Ja, det blir så svårt att hitta tid när man vill göra massa annat också!
Sons är som sagt också på min "att-se-klart-lista". Vågar knappt föreställa mig hur det kommer sluta!
tvdorkss.blogg.se

Till top