Brothers & Sisters

Brothers and Sisters / Permalink / 1
Hej på er! Längesedan nu. Ville mest komma och berätta att jag satte igång ett nytt maratonprojekt för någon vecka sedan, och det blev ingen mindre än Brothers and Sisters. Har hört av många att den ska vara riktigt bra och mysig, precis som jag gillar det. Verkligen min typ av serie och det är roligt att man har någon mer serie som kretsar kring en stor familj. Me like very mucho. 
 
 
Har sett runt 15 avsnitt på första säsongen än så länge, och jag kommer definitivt fortsätta. Jag tycker faktiskt om alla karaktärer, eller det är inte någon jag stör mig på jättemycket som man alltid brukar annars. Men de som ändå sticker ut är Kevin och Justin. Tycker de är roligast att följa, och även Kitty och McCallister. Fina människor. Det roligaste i hela serien måste vara att det absolut inte går att hålla hemligheter i familjen. Älskar humorn som finns när det sker, speciellt med Nora och Kevin. Har skrattat högt flera gånger, och det händer faktiskt inte särskilt ofta. 
 
Jag kommer tillbaka med mer när jag har sett klart säsong ett, så nu får det bli en liten paus med Sons tills vidare. Än så länge ser det jättebra ut och jag tänker självklart titta vidare på B&S. Hoppas att resten gör mig nöjd också. M
#1 - - Sofia - En blogg om tv-serier:

Brothers and Sisters är underbar! Älskar den!

Svar: Åh ja! Världens mysigaste serie.
tvdorkss.blogg.se

Till top