Chicago PD: on set bilder

Chicago PD / Permalink / 3
 
Är som allra mest besatt av Criminal Minds just nu så när det kommer fram bilder från en av mina (antagliga) nya favorit serier så kan jag inte hjälpa att bli lite extra glad en lördag som denna. Vet inte varför men har börjat få en grej för polisserier, har alltid tyckt det varit intressant, men inte på samma nivå som just nu. Tror starkt på denna serien och det ska bli mycket roligt, men framförallt efterlängtat, när dom första avsnitt kommer börja visas. Så länge så får jag nöja mig med att följa Sophia Bush på instagram för uppdateringar och bilder, men det duger gott för mig. Måste dock börja kolla in vilka de andra skådespelarna är och deras karaktärer, riktigt göra min research innan premiären men som tur var är så har jag gott om tid. Förresten är det bara jag som kommer kolla in den här serien eller finns det någon annan som kommer göra likadant? E 
 
#1 - - KarosTvserier:

Jag tänkte ge serien en chans. eftersom jag gillar Sophia Bush så mycket. Annars brukar jag inte gilla polisserier så mycket. Vet du när ungefär den har premiär? :)

Svar: Ja precis, samma här. Älskar henne! Runt midseason iaf, men något riktigt datum har jag inte sett ännu :)
tvdorkss.blogg.se

#2 - - Mikaela:

Jag gillar också polisserier, och min absoluta favorit just är är Rookie Blue. Ser du på den? Annars gör det!

Svar: Det är nästan den bästa sortens serier? ;) Har hört talas om den men har aldrig haft chansen att se den, men ska definitivt kolla in den nu!
tvdorkss.blogg.se

#3 - - [Anna]:

Jag ska oxå spana in den här serien jag älskar polisserier :)

Till top