How I Met Your Mother: säsongspremiär!

How I Met Your Mother / Permalink / 0
 
Lite sent ute men bättre sent än aldrig, eller vad är det man brukar säga? Såg alltså the begin of the end av älskade How I met Your Mtoher idag????? Hur kunde jag inte sett det tidigare kankse ni undrar nu, men det var så att jag var jag, eller rättare sagt vi, var på Rhodos och efter att jag kommit hem fanns det inte riktigt tid att se serier överhuvudtaget, ännu mindre för att kunna skriva om dom. Men idag, ÄNTLIGEN, fick jag se det och jag blev positivt överraskad. Det var så mycket bättre än vad jag väntat mig, även om serien enligt mig, har förlorat sin stjärnglans på sista tiden så är det ändå HIMYM och en av de roligaste serierna någonsin. Ska bli roligt att se fortsättningen av säsongen, och ännu roligare och förväntansfullt att se första mötet för Ted och mamman, förresten vet vi vad hon heter? Iaf ser jag mycket framemot den sorgligt nog sista säsongen. E 
 
Till top