Revolution: 2x08 "Come Blow Your Horn 2x09 "Everyone Says I Love You"

Övriga serier / Permalink / 0
 
Låg lite efter med Revolution, men nu har jag tittat ikapp och tydligen var detta avslutningen för hösten. Vad tråkigt! Men jag har faktiskt hellre en lite längre paus än bara småpauser hela tiden. Tror serien är tillbaka ganska tidigt i januari i alla fall. Tur det!
 
Det hände en hel del i dessa avsnitten. Mycket action gillar vi! Så Aarons krafter var egentligen inte hans, utan en liten pojke som styrde allt. Bra att han fick honom att döda alla patriots, men tyckte så synd om Aaron när han inte ville rädda Cynthia. För mig känns det fortfarande inte som att denna storyn med nanobotsen är avslutad, även om man fick en hel del svar. 
 
Jag vill verkligen se Charlie med Monroe. Vem bryr sig om åldersskillnaden? Det är ju inte direkt så att de kommer ride into the sunset together. Lite annan action kan man väl ändå få se? Charlie och Jason känns så långt borta i alla fall. 
 
Miles måste klara sig! Det blev lite Damon 2.0 där, med en infektion som spred sig i armen och som förmodligen kommer döda honom. Men Miles känns som en sån viktig karaktär, så jag tror inte de skulle göra det misstaget. Först tänkte jag att det barnet som Aaron såg var Monroes son eftersom de pratade så himla mycket om det just då, men tydligen inte, haha. Vi får se om han dyker upp på ett eller annat sätt i vår istället. M
 
Till top