Reign: 1x06 "Chosen"

Övriga serier / Permalink / 0
 
Jag förstår mig fortfarande inte på Kenna och kungen alltså. Hur kan man vara nöjd över att vara någons officiella mistress? Och ännu sämre måste det kännas när hon får reda på att kungen fortfarande vill ha Diana. Även om jag tycker det är disgusting så måste jag säga att det är intressant med hur allt går till. Jag är så ovan vid att titta på sådana serier, så det är lite rolig omväxling för mig också. 
 
Varför Francis, varför? Måste man gå till sin älskarinna så fort något går fel? Jag vill verkligen inte att han ska bli som sin pappa, och jag vill verkligen inte ha Mary med Bash. Han måste skärpa till sig, och Mary också för den delen. Jag vill så gärna att de ska vara lyckliga. Kanske inte fullt möjligt än, men i alla fall så som de var i det avsnittet när Tomas var med. De två saknar jag! 
 
Jag stör mig på att det är drottningen som så gärna vill ha Olivia med Francis. Både hon och Olivia är vidriga på det sättet de beter sig, så jag hoppas verkligen att hon försvinner snart. Alla andra får teama upp och ta ner både henne och drottningen på jorden. M
Till top