Jason Ritter återvänder till Parenthood

Parenthood, Serienyheter / Permalink / 2
 
Imorse läste jag här det som många nog glädjs av. Jason Ritter som spelar Mark i Parenthood kommer tillbaka till the Bravermans. Han kommer tillbaka i det 19:onde avsnittet av den nuvarande säsongen, och uppenbarligen är det av någon annan anledning än Sarah som han återvänder. Men vi alla här i tv-världen vet nog att de på ett eller annat sätt kommer stöta på varandra. Om ni har glömt (som jag hade gjort) så lämnade Sarah Mark i slutet av förra säsongen för att vara med Hank. 
 
Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte jätteglad att han kommer tillbaka. Jag vill inte ha Sarah med Mark, men jag vill inte ha henne med Hank heller. Känns lite konstigt att inte hålla direkt på någon, men tyvärr är det så. Vad säger ni om denna nyheten? Har ni saknat honom i rutan? M
#1 - - SERIESNACK.SE:

Inte alls saknat honom! Usch. Hank all they way! :)

Svar: Nej, inte jag heller! Blir spännande att se vad som händer, för Hank och Sarah lär förmodligen få ihop det igen! :)
tvdorkss.blogg.se

#2 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

Men ååh! Älskar Mark<3

Till top