Hart of Dixie: 3x08 "Miracles"

Hart of Dixie / Permalink / 1
 
Värst vad tidigt serierna ska gå på juluppehåll! Tydligen var detta sista avsnittet för i år av Hart of Dixie, och jag måste säga att avsnittet levererade. Jag gillade att det fokuserade så mycket på jul och hanukkah. Fick mig sakna OC jättemycket. 
 
Väldigt skönt att Vivian och the Wilkes kom till middagen tillslut. Tycker Zoe förtjänar att ha en riktig familj nu! Det som jag dock inte gillade var Vivian och Wade. Vad hade de för förflutet egentligen? Gillar inte att de två ska börja dejta nu precis när hon och Zoe har börjat komma överens. Det som i alla fall gjorde mig glad var att se Zoes avundsjuka. Det bevisar ju bara att det fortfarande finns känslor kvar, och det gillar vi! 
 
Haha, lol på de scenerna när George och Lynly träffade på Georges gamla ex-flickvänner. Inte blev det bättre på slutet när Tansy numera jobbar på Rammer Jammer och förmodligen kommer träffa George varje dag. Även om jag gillade George och Tansy tillsammans, så tycker jag ändå det skulle vara tråkigt om han är orsaken till att han och Lynly gör slut. Det kommer ju förstöra George och Lavons vänskap helt och hållet. 
 
Blev inte förvånad över att det inte var Bricks barn. Vad hade man förväntat sig när det gäller Shelby egentligen, haha? Jag ser fram emot fortsättningen i vår, men just nu känns det som en väldigt lång tid framåt. M
#1 - - Elin e:

Den 13 december är serien tillbaka, så 3 veckors paus bara :)

Svar: Jaha, vad bra! Tänkte att det var lite väl tidigt :)
tvdorkss.blogg.se

Till top