Hart of Dixie: 3x06 "Family Tradition"

Hart of Dixie / Permalink / 0
 
Även om jag tycker att Hart of Dixie-avsnitten kan bli lite sega ibland, så är de ändå otroligt bra. Och veckans var inget undantag. Jag tyckte det var jättebra att Zoe tillslut bestämde sig för att ta kontakt med sin släkt. Kan förstå henne att hon blev nervös att de inte skulle gilla henne eftersom hon aldrig har haft kontakt innan, och då låtsades vara någon annan. Men samtidigt kunde hon lika gärna ha sagt vem hon var från början. Enligt hennes kusin blev det ju ännu värre nu när hon låtsades vara magikerns manager. Dock tycker jag att hon överdrev med hela hennes tal! Denna storyn hoppas jag verkligen inte är avslutad, utan att Zoe faktiskt tar tag i att familjen är viktig. Och förresten, Joel får gärna försvinna nu!
 
Jag gillade att Lemon ändå berättade för Wade att det alltid har varit hennes dröm att äga Francies. Deras vänskap är så underbar, och även om jag vill att de ska jobba tillsammans så måste båda gå efter vad de vill med sina liv. Vänskapen behöver inte spricka för det.
 
Förstår inte varför Anna-Beth vill skynda sig så mycket med att gifta sig och barn och allt. Så klart att hennes förra förhållande påverkar henne, men det var inte alls särskilt länge sedan hon och Lavon blev tillsammans. Blev lite förvirrad på slutet, för det kändes som hon ställde ett ultimatum, och det gillade jag inte. Får se vad som händer i framtiden, men jag vill inte att de ska göra slut på grund av detta. M
Till top