Serieschema under sommaren?

Övrigt / Permalink / 2
 
Nu när alla ens veckoserier är slut för säsongen kommer det tyvärr bli ganska tomt här på bloggen. Väldigt tråkigt, med tanke på att Pretty Little Liars (som börjar sin fjärde säsong nu i juni) är den enda serien jag följer nu sommartid. Däremot är ju sommaren den perfekta tiden att ägna åt maratonprojekt. Jag tänker först och främst definitivt se klart på Buffy (den har redan blivit mycket bättre under andra säsongen). Men sen vet jag inte. Har lite svårt att lista ut vilken serie som är värd att lägga ner tid på. Jag funderar på att se ikapp Beauty and the Beast, för jag såg reklam om den häromdagen och det verkar som den har blivit ganska så mycket bättre. Eller vad säger ni som fortfarande följer den? 
 
Vi ska försöka få in lite inlägg om lite annat, men annars kommer det bara bli vad vi tyckte om PLL-avsnitten och sammanfattningar här och var i veckorna. M
 
 
#1 - - Amanda:

Funderar också på att se klart Buffy. Har sett säsång 1 men gav upp efter det för tyckte inte den var bra. Men alla (även du) säger att den blir bättre!

Men Beauty and the beast kollar jag på. Den är inte jätte bra men den är betydligt bättre nu än var den va i början av säsongen! Ge den en till chans :)

Svar: Jag tycker absolut du ska fortsätta med Buffy! Den blir bättre, misstänker att den blir ännu bättre ju längre in i serien man kommer. Plus att då har jag en till att diskutera allt som händer med :)
Jag ska nog göra det. Älskar lovestorys som byggs upp under säsongens gång nämligen!
tvdorkss.blogg.se

#2 - - Sofia - En blogg om tv serier:

Beauty and the Beast blir mycket bättre, men mina favoriter av årets nya serier är utan tvekan Arrow och Revolution och där är inte ens BatB i närheten, men jag är fortfarande glad över att den får en till säsong! :)

Svar: Ja, vad bra. Vi får helt enkelt se hur jag gör. Har lite annat som jag också vill se som lär gå före BatB :)
tvdorkss.blogg.se

Till top