New Girl: 2x25 "Elaine's Big Day" Säsongsavslutning

New Girl / Permalink / 0
 
Hur bra var inte dagens avsnitt? Har så mycket känslor just nu att allting bara överflödar, eller liknande. Kändes som den perfekta avslutingen att jag bara måste gå rakt på sak. 
 
NICK OCH JESS, Ness, omg.. trodde lite att jag skulle gå in i värsta depressionen när dom called it off. Fatta tre månader utan Nick och Jess vandrande ensamma utan varandra? Hade aldrig gått och jag hade dött av väntan i vilket fall men nu äntligen, efter två säsonger av mer kemi än vad tv klarar av så blev det av. Dom är IHOP. Satt och skrek mot skärmen när Nick satt vid baren i slutet "GET THE GIRL!" liksom. Sen kom Winston och räddade situationen och resten är historia. Har inte varit såhär lycklig över en serie sen jag vet inte när. Bästa,bästa,bästa. Kommer bli riktigt spännande att se hur nästa säsong blir nu när det är officiellt, vad dom kommer göra för storylines och bygga på deras förhållande. Ska bli såhääääär roligt att se. Och hur gulligt var det inte när han gick runt med hennes väska, haha, han är för söt. 
 
Och nu till kärlektriangeln, blev även då riktigt glad när Cece insåg att hon älskar Schmidt, Så uppenbart att han kommer välja henne, iaf i slutet. Tror han kommer välja Elizabeth och få Cece att jobba lite för hans kärlek eftersom det är det ända vi har fått se honom göra hela säsongen. Men vi alla vet att han är head over heels in love med Cece och det kommer aldrig försvinna, även det uppenbart. Kommer bli en riktigt rolig säsong om mina teorier stämmer. Och tillsist så måste jag bara nämna Winston som fick mig att skratta hela tiden i dagens avsnitt, hoppas verkligen att han får en riktigt bra storyline i höst för hans karaktär förtjänar det. Tackar New Girl för denna säsong och hoppas på en awesome tredje säson i höst. E 
Till top