Sammanfattning: Sex And The City Säsong 3

 
Bästa avsnittet: Något av de sista avsnitten om ändå inte det allra sista, ett av dom bästa avsnitten av hela serien faktiskt. Tror det var då som Carrie och Miranda bråkade och båda två fick lite av en reality-check, vilket var bra för båda två hade varit lite ute och cyklat. Plus att Carrie och Big bestämde sig för att träffas, vilket inte var en så bra ide med tanke på vad som hade hänt tidigare, och fick då lite karma med det genom att båda ramlade i vattnet vid en resturang. Haha, roligt värre. 

Bästa karaktären: Denna säsong så har nykomligen Aiden varit min favorit, han var tillsammans med Carrie ett tag och är verkligen en underbar karaktär. Han har givetvis varit den bästa killen som Carrie någonsin har dejtat, vilket inte är så svårt att bli med tanke på hennes tidigare killar. Han är i varje fall otroligt snäll, charmig, osjälvisk och såå älskvärd. 
 
Snyggaste karaktären: Får säga Aiden då, hans personlighet gör honom sjukt snygg.  
 
Bästa paret: Känner att det här börjar bli lite av en trend men Carrie och Aiden, så fina och passar väldigt bra tillsammans. Men måste också säga mina återkommande favoriter Steve och Miranda som kompliterar varandra helt perfekt, att han fick henne att köpa en hund, det är helt otroligt. Det bevisar att deras kärlek är så äkta den kan bli, vilket är lite komsikt i en serie som ska vara en komedi om kärlek. 
 
Bäst i säsongen:  Tycker att alla har haft väldigt bra storylines den här säsongen, det har hänt en hel massa vilket gör att man bara måste se mer. Finns inget speciellt som har varit extra bra, det där lilla extra har serien utan att dom behöver försöka. Om jag kan säga någonting, som jag visserligen har sagt förut, så är det att dom har väldigt bra manus. Alltså serien är riktigt välskriven, och nu när man börjar känna karaktärerna på riktigt är det väldigt underhållande att se. 
 
Värst i säsongen: Carrie's lilla affär med Mr. Big. Hur det gick till fattar jag inte, framförallt förstår jag inte hur hon kunde göra så mot Aiden? Hon har världens mest underbara kille och så ska hon vara otrogen med sin gifta ex-pojkvän som inte kunde visa att han älskade henne. Förstår bara inte, så det kändes lite bra att Aiden gjorde slut med henne och visade att det inte var okej. För som jag uppfattade det så trodde hon att han skulle förlåta henne, ehhh? huh? så blev det självklart inte, men även att Carrie sårade honom så hoppas jag att det blir dom igen någon gång i någon framtida säsong. 
 
Övriga kommentarer: S¨g klart den här säsongen på 1 och en halv dag, det bevisar bara hur bra den var och är. Jag rekomenderar den starkt, det är en sådan serie man bara måste ha sett. Ska titta vidare nu redan, ser fram emot vad säsong 4 har att erbjuda. E 
Till top