Pretty Little Liars: 4x03 "Cat's Cradle"

Pretty Little Liars / Permalink / 0
 
Ännu en vecka med ett överdrivet creppy avsnitt av pll, men om jag ska säga något bra så är det att dom börjar bli bättre. Det första avsnittet för den här säsongen tyckte jag var väldigt over the top drama packat, men som tur var är så blir det succsessivt bättre och jag börjar mer komma in i att det kommer vara lite segt och att det tyvärr är så det är. Här babblar jag på om ingenting, så till avsnittet nu. 
 
Tyckte om det, även om det är creppy. Äntligen har tjejerna hittat källan till alla masker som kommer fram här och där. Visste redan från början att den här kille skulle vara läskig och ha hemligheter, så att han påstår att han slängt alla Ali masker tror jag inte på alls. Skulle verkligen inte vara likt pll om det visar sig vara sant. Varför Melissa är inblandad och även hon har en mask förstår jag heller inte? Varför fortsätter hon spela oskyldig när hon bara blir mer och mer kopplad till allt mysko som händer? Hoppas att Spencer konfronterar henne snart, vill ha lite mer rakt-på-sak drama. 
 
Måste bara skriva en liten sak till och det att när Toby och Spencer var på Radley och kollade ut genom fönstret där hans mamma tog självmord eller rättare sagt blev mördade, så fanns där nedanför en markering vilket såg precis ut som ett A, var det någon annan som såg det? Förstår inte hur A hinner med att lämna sådana stämplar bakom sig hela tiden, sen vet ju inte jag om det stämde, men det är i varje fall konstigt. E 
 
Till top