Reign: 1x07 "Left Behind"

Övriga serier / Permalink / 1
 
Som vanligt ett mycket bra avsnitt av Reign. Tyckte det var skönt att kungen var ute ur slottet för ett avsnitt, för det hände ju en del nu när de inte hade några vakter kvar. 
 
Jag älskade att Mary och drottningen samarbetade tillslut. Det var nog inte vad de båda ville, men det var roligt att se att de inte kunde göra något annat. Hela grejen med att drottningen förgiftade dem var en så bra scen, och särskilt när Francis kom in på slutet. Jag förstår att Mary blev sur på honom för det, men deras sista scen var så fiiiin. Blir lite förvånad om de går hela vägen, men man vet ju aldrig. Det blev ett i love you-moment, så vi får se. Fint var det i alla fall. 
 
Jag tycker Greer och matkillen är så söta, och jag hoppas verkligen att de fortsätter att hålla ihop. Vad var det mer som hände? Jo, Bashs mamma verkar vara på väg att försöka få honom till blivande kung, och få bort Francis. Det gillar jag inte. Tycker verkligen man fick se en bra "blivande kung-sida" av Francis idag, så jag hoppas verkligen inte att deras plan går igenom. Får hoppas på att Catherine stoppar dem med något av hennes manipulativa sätt att agera. M
 
#1 - - Sofia - En blogg om tv-serier:

Detta avsnittet var så bra. det skulle inte förvåna mig om jag skulle få för mig att se om serien typ 10 gånger under juluppehållet, för att jag saknar den så mycket! haha Dock så borde jag låta bli och satasa på alla mina 4 maraton projekt i stället haha!

Svar: Ja, visst var det underbart bra! Kan inte släppa denna serien. Så bra. Haha, skulle vilja göra samma sak, men måste också fortsatta se mina projekt! Har ett par serier jag vill se haha
tvdorkss.blogg.se

Till top