CW förnyar: Hart of Dixie, Beauty and The Beast & The Originals

Serienyheter / Permalink / 0
 
Var inte hemma igår kväll, så dessa nyheter kom lite sent för mig. Men herregud vad roligt det var och att se Hart of Dixie som förnyad serie när jag gick in på TVLine. Något sa mig att denna säsongen skulle bli deras sista, men icke. Så det var skänt. Tycker dock att de kan skärpa till sig något nu, och bevisa att de verkligen förtjänar en tredje säsong. Om de ska hålla på med Zoes kärleksliv heeela tiden vet inte jag om jag orkar titta. Hoppas på det bästa!
 
Förutom att Hart of Dixie fick en ny säsong till hösten, så blev även Beauty and The Beast förnyad för en andra säsong, och The Originals blev upplockad för att sedan börja visas i höst. Man visste ju att det skulle bli en serie av The Originals redan innan man såg gårdagens avsnitt (kommer inlägg om veckans TVD lite senare). 
 
En annan rolig nyhet som också kom ut igår är att Parenthood blev förnyad för en femte säsong, och dessutom med 22 avsnitt. Gud vad roligt! Även om jag inte är helt ikapp med serien än, så var det skönt att veta att man har ännu en serie att se fram emot till hösten. M
Till top