90210: 5x19 "The Empire State Strikes Back"

90210 / Permalink / 0
 
Det känns konstigt att det bara är tre avsnitt kvar av hela 90210, och det känns inte som att säcken är redo att knytas än. Jag menar, vart är Max? Naomi ska inte dejta han Jordan. Och varför är Liam fortfarande arg på Annie? Jag tycker verkligen hon gjorde rätt att komma ut som Author X. Patrick däremot är riktigt creepy, och bara för det sitter nu Mark i fängelse. Äckel. Han får skylla sig själv för att han har haft ihop det med en massa prostituerade. Stå för sakerna du gör istället! 
 
Och varför börjar inte bara Navid och Adrianna dejta? Jag tycker det är ganska så obvious att det kommer bli de i slutet, men det skulle vara trevligt om vi fick liiite mer scener med dem. Michaela får inte förstöra deras återförening.
 
Okej, jag känner såhär. Tre avsnitt kvar. Låt Max komma tillbaka och vara redo för ett happily efter after med Naomi. Låt Navid och Adrianna erkänna sina känslor för varandra. Låt Liam och Annie bli tillsammans. Låt Silver få sitt barn, och kanske sluta med.... Mark. Finns knappt någon annan att välja på, eller Dixon förresten. De två kan gärna få sluta, för jag tror knappast att Teddy kommer tillbaka och vill spendera hela sitt liv med henne. Och snälla låt serien få ett dramabefriat slut. Det förtjänar den verkligen. Tänk så bra serien var i första säsongen liksom. M
Till top