Glee: 4x03 "Makeover"

Glee, Övrigt / Permalink / 1
 
Kom på att jag inte har gjort någon recension på veckans avsnitt av Glee, så det får bli en kort variant nu. 
 
Jag tyckte inte att avsnittet var så värst bra faktiskt, det hände inte något så och jag var inte speciellt intresserad. Det känns så fel att tycka så för jag älskar ju Glee, det är ju nästan det bästa som finns. Men man kan ju inte tycka om allt? Men några höjdpunkter finns, självklart. 
 
Tre ord, Sarah Jessica Parker!! Älskar verkligen henne, och visst gjorde hon ett bra jobb? Äntligen någon som förstår Kurt och hans mode intresse! Blev väldigt glad när han fick praktik där när han gav henner råd och hjälpte henne, osv. Känns som att dem kommer få en bra realtion i framtiden av serien. 
 
Sen så är jag precis som SJP karaktär svag för makeovers, och vouge rummet med alla kläder .. herregud jag tror jag dog. Min stora dröm, verkligen! Däremot så var jag inte så glad över Rachel's makeover, jag gillar hennes stil och hur hon är preppy och enkel på sitt sätt för det är som sagt hon. Men hon behövde väl en makeover och en stil att börja om på nytt med men håret, makeupen och hela grjen var för mycket. Det var något nytt men det var inte Rachel, finns det någon som håller med mig? 
 
Och sist, Finn!!! Blev så himla ledsen när han såg att Rachel var helt förändrad och att hon hade en kille där och mat och hela grejen. Han kommer inte vara speciellt glad och antagligen inte hon heller för att han bara kommer hem till henne utan att han har sagt något, och jag tror vi alla vet att detta inte kommer sluta bra. Iaf inte nästa avsnitt, men kom ihåg att Finchel är end-game. 
 
 Det är lite kul att jag alltid säger att det blir en kort recension och sen blir den inte det alls, plus att det också alltid slutar med att jag tyckte om avsnitt mer ändå .. haha! Nästa veckas avsnitt heter "The Break Up" och behöver väl inte säga mer .. så här är promon! -E 
 
#1 - - [Anna]:

Oj det kan bli ett bra och spännande avsnitt, några break ups gör det möjligheter för mycke spännande :)

Svar: ja, det tror jag också! har ganska höga förväntningar nu :)
tvdorkss.blogg.se

Till top