Gossip Girl: 6x04 Bilder

Gossip Girl / Permalink / 0
Hittade lite bilder från nästa avsnitt av Gossip Girl och tänkte att jag skulle dela med mig av dom. Avsnittet heter "Portrait of a Lady Alexander" och i avsnittet kommer bla. Chuck och Blair gå ihop för att hitta den här Lady Alexander, vilket jag tycker ska bli roligt då de får mer scener tillsammans! Serena och Steven kommer tydligen berätta om deras tidigare förhållande för varandra och det är då Steven får reda på att hon har varit tillsammans med Nate som nu är tillsammans med hans dotter.. men för att väga upp det hela kommer Serena få reda på lite saker om Steven hon också. Tror att det kommer bli ett bra avsnitt, det känns som det nu med allt drama vi kan vänta oss att få se. Och alla stunder med Chair, såklart. För hela säsongen så hoppas jag  även att man får många överraskningar, för just känns det lite som att man redan vet hur det kommer sluta och hur allt kommer komma dit, håller ni med mig? Så hoppas att det kommer några vändningar som man inte förväntade sig. Och kom ihåg att på tisdag kan vi se det nya avsnittet av GG. -E 
 
 
 
Till top