Gossip Girl: 6x07 "Save the Last Chance"

Gossip Girl / Permalink / 0
 
Det får bli en kort recension idag då jag är sjuk och egentligen inte får sitta vid datorn. 
 
Det här kan nog alla hålla med mig om när jag säger att Bart Bass är den mest hatade karaktären som någonsin har varit med i Gossip Girl. Hatar honom verkligen. Och nu kan man nästan lägga till Lily där också, Förstår inte hur hon kunde välja Bart över Chuck? Jag menar kom igen, det är ju hennes barn typ? Så nu är det synd om Chuck vilket gör så att det blir synd om Blair.  Men med tanke på avsnitten framöver så verkar det inte som att deras "bråk" eller vad man ska kalla det kommer hålla på sålänge. 
 
Trodde jag skulle bli glad över att se att Serena och Dan verkar vara tillsammans men någonting säger mig att Dan inte är seriös. Som vi vet så är de två end-game men tror inte det kommer hända på riktigt förens i säongsfinalen. Så just nu är det lite synd om Serena faktiskt, för tills att Dan inser hur pass mycket som han ärligt älskar henne så förtjänar han inte henne.
 
Blev lite förvånad över att Ivy verkar ta det här med William seriöst, att de är tillsammans eller någonting på rikitigt? Som tur var så verkar inte han känna likadant då det verkar som att han bara låstas för att komma åt Lily.  Och det gör mig ännu mer förvirrad, han får en ny dotter och byter sida totalt? Han inser att det han gör mot Lil kommer påverka hans andra två barn, kanske så långt att de inte kommer vilja se honom igen? Fattar bara inte situationen så hoppas den löser sig snart. Nu blev den här recensionen för lång som vanligt men men nästa veckas avsnitt då är det Thanksgiving och det ser jag fram emot. -E 
Till top