Tv- serie Par!

Allmänt / Permalink / 0
Som jag har nämt någon gång förut så tycker jag nästan alltid om fel par i serier. Eller fel och fel kan ju diskuteras men jag håller alltid på ett par som inte slutar tillsammans. Tre exempel är:

One Tree Hill: Brooke och Lucas
Detta är ett par som jag ända från början hejade på. Dem hade kemin, dem var ett intressant par och det var underhållande att kolla på dem. Men självklart så blev det inte riktigt som jag ville där inte, för som dem flesta vet så slutade det med Lucas och Peyton. Det var inte så att jag inte visste från början att Lucas och Peyton var menade för varandra, utan jag bara tyckte om Brooke och Lucas mer.



The Vampire Diaries: Stefan och Elena
Denna serie är inte slut än men jag tror alla vet att Elena i slutet kommer bli tillsammans med Damon, för att även dem är menade för varandra. Men det betyder inte att jag tycker om dem mer för som sagt så har jag en vana av att gilla fel par, och även detta kan diskuteras om det är rätt eller fel. Som ni kankse förstår så är jag ett stort fan av Stefan och Elena och jag tror att dem är en av dem största anledningarna som jag faktiskt tittar på TVD. Stefan tar hand om Elena och han kommer alltid vara bra för henne, men är man menade så är man det kan inte hjälpas. Vad som än händer så kommer iaf jag alltid vara ett Stefan och Elena fan!



Glee: Brittany och Artie
Detta var ett par som jag tyckte om för ingen speciell anledning. När dem blev tillsammans kändes dem bara väldigt rätt helt enkelt, och det var så gulligt att se på dem. Men som vanligt så hejar jag på ett par som någon gång kommer göra slut. Även här så finns det någon annan för tjejen nämligen en annan tej, Brittany och Santana blev Brittana och resten är historia. Jag tycker om det nya paret men jag kommer ändå alltid hålla tummarna om att Brittany och Artie kommer bli tillsammans igen bara för att jag tyckte om dem så mycket.



Det var några exempel men det finns självklart finns det vissa fall där det gick jag som jag ville för mitt favoritpar, men mer om det någon annan gång. Så håller ni med mig? eller tycker ni att det gick precis som det skulle? Ni får gärna kommentera. E
Till top