Pretty Little Liars närmar sig!

Pretty Little Liars / Permalink / 0
Om inget mindre än 11 dagar är Pretty Little Liars tillbaka med sin efterlängtade tredje säsong i USA. Jag börjar faktiskt bli lite spänd på den nya säsongen, tänk om den inte håller upp till förväntningarna? För säsong två avslutade med avslöjandet av "A" och då att börja med ett helt vanligt avsnitt kommer inte hålla tittarna intresserade, för mig måste det vara en stark och då intressant säsongs öppning. Men jag är inte orolig det är ju ändå PLL och dem kan prestera när dem vill.
I väntan på avsnittet hittade jag lite scoop på eonline.com
Emma: Got anything on what's going on for Fitz when Pretty Little Liars comes back?
A new job! While Ian Harding wouldn't tell us exactly what Fitz's new job is, he would tease that it's in the "teaching realm." As for his romance with Aria? Hot and heavy and out in the open! Another romance going very strong in season three? Toby and Spencer! But they will be dealing with a revenge-seeking Jenna. Ruh-roh!

Tänkte att jag skulle lägga upp ett nytt minnesvärt ögonblick i PLL varje dag fram till säsongs öppningen, vad sägs om det? Första minnet kommer passande nog bli avslöjandet av "A" som är det senaste och ändå inte så chockande minnet men måste ändå vara med på listan! E


Till top