Gossip Girl Uppehåll

Gossip Girl / Permalink / 0
Någon som har sätt det senaste avsnittet av Gossip Girl? Det har iaf jag gjort, och det hände verkligen mkt i avsnittet. Det jag blir mest arg på är det här med Dan/Blair/Chuck grejen som bara blir mer och mer jobbig. Som jag har sagt många gånger förut hör Dan ihop med Serena och då också Blair med Chuck, och deras framtid såg inte så ljus ut tills jag såg promon för nästa avsnitt som finns i slutet av inlägget. Vill inte avslöja något för er som inte har sätt det, men för er Chair fans när ni ser det kommer ni förstå varför jag blev så besviken och arg på Mr. Dan Humphrey och Mrs. Blair Waldorf. Chuck finns det ingen andledning att vara arg på, för han kämpar ju faktiskt bara för Blair och vad ska han göra när att hålla sig borta från henne gör så att hon vänder sig till Dan och när han gör någonting för att få hennes uppmärksamhet och visa på hans sätt att han älskar henne vänder hon sig ändå till Dan, vad ska han göra då? Men som sagt den här promon var lite som ljuset i mörkret och det kanske finns hopp för Chair ändå. E
OBS!! nästa avsnitt visas inte förens den 2 april i usa, där av rubriken!!


Till top