Pretty Little Liars: 3x12

Herregud, hände det där precis? Är i chock just nu, så antar att ni är det med! Som alltid så får man ett svar och ungefär 100 frågor, men det är ju PLL. 
 
Detta är vad jag skulle behöva nu alltså, haha
 
Toby. A-team. What? Förstod från början att det inte skulle vara Paige, men Toby? Kom igen! Den enda som jag faktiskt trodde att tjejerna kunde lita på och så kommer detta fram, mer deprimerande kan det ju inte bli. Men efter att jag läste runt lite så lugnade jag ner mig lite, det är tur att det finns några som har börjat tänka lite. Men samtidigt så läste jag på sidor ifrån Usa och där har dem ju faktiskt haft ett antal timmar på sig att ta sig samman, vad fick jag? Ungefär 10 min, haha! Iaf så kom dem fram till att Toby bara är med i A-team för att samla information. Jag vill så gärna tro på detta, men varför skulle han inte ha nämt detta för Spencer? Om han nu är så kär i henne att han skulle kunna glömma allt Ali gjorde mot honom så borde han väl ändå ha nämt något? Men annars så var det verkligen en chock så bra gjort Marlene, men som ett stort Spoby fan hoppas jag verkligen att han bara låstas. Eller vad säger ni? Men som sagt, awesome vändning. 
 
Nate, Maya's stalker? = uppenbart! Den här kille har varit skum från första början, och att han hade en hemliget det var ju självklart! Men att den hemligheten skulle vara att han döda Maya, det är ju bara sjukt! Finns det ingen dem kan lita på? När jag såg deras fight så tänkte jag direkt på när Peyton i OTH blir överfallen, och det här var precis lika skrämande. I och med det här kan vi iaf stryka bort Paige från misstänkt listan för nu litar jag faktiskt på henne, helt otroligt! I know! Men när vi tar bort Paige kan vi lika väl sätta ditt Garett längst upp igen, inte för att han aldrig var riktigt borta från listan men han har ju varit lite off på senaste tiden. Han har gjort något och jag vill veta vad det är! 
 
Caleb död? Som tur är så behöver vi inte vänta speciellt länge på att få den frågan besvarad eftersom Halloween avsnittet kommer i oktober! Men om han är död eller inte så var det ju någon som sköt honom, och jag inga gissningar förutom Nate (Kommer inte ihåg hans riktiga namn.. vilket inte är så konstigt då jag trodde att han seriöst skulle döda någon och var lite upptagen med det, haha) Men om inte, vem annars skulle det kunna ha varit? Hoppas att man får reda på alla detlajer sen i oktober! 
 
En sista sak som skrämmer mig är, hur Mona kan komma ut från Radley? Hur hon kommer ut är inte så svårt att lista ut. Men mer hur hon kan komma ut utan att någon märker det? Rosewood blir bara läskigare och läskigare men jag klagar inte! Absolut inte, gillar Rosewood mer när det börjar hända saker. Så ritkigt bra avsnitt, så vad tyckte ni? Det är bara att kommentera, är alltid riktigt kul att höra vad andra tyckte! 
 
Och tillsist, promon för Halloween avsnittet! Här är den, men förutom det så kommer det inga fler avsnitt förens nästa år. Med ett undantag för Halloween då såklart. Den 23 oktober sänds det i Usa, så glöm inte det! E 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Bea - Seriesnack.blogg.se:

Jag tycker det var ett grymt bra avsnitt! Riktigt chockerande slut med Toby. Men det förtjänade vi med tanke på att förra finalen var riktigt crappy.

Tänkte på en grej...Såg det inte ut som att Caleb blev skjuten framifrån? Det såg ut som det när han låg på båren. Men det konstiga är ju att Nate var ju bakom om honom. Fattar inte haha. Men egentligen...vem skulle annars ha skjutit honom. Tvivlar på att det var Emily liksom...

Svar: Ja, håller verkligen med! Ja, precis men det måste ha varit Nate! Det finns ju inte någon annan, haha
tvdorkss.blogg.se

#2 - - Beata:

Det var faktiskt ett bra avsnitt. Väldigt spännande! Jag tror inte att Toby är med i the A-team för att han är ond, snarare för att han vill hjälpa Spencer och de andra tjejerna genom att avslöja the real A. Stör mig dock på att det egentligen mest kommer nya frågor, de blir aldrig några riktiga avslut liksom. Visst, nu vet vi vem Mayas mördare är, men vi är inte närmare att få veta vem den riktiga A är....

Till top